3. 9. 2012

Jillian Michaels


Určite ste o nej už počuli, možno ste podľa jej DVD už cvičili, reč je o jednej z najúspešnejších osobných trénerok Ameriky Jillian Michaels. Narodila sa 18. Februára 1974, meria 159cm a váži 52-53kg. Jillian sa stala veľmi obľúbená práve vďaka natáčaniu cvičebných DVD, ktoré pomohli veľkému množstvu ľudí dostať sa do formy, schudnúť nadbytočné kilogramy a zlepšiť kondičku. Účinkovala aj v reality show The Biggest Loser, kde pomáhala zhadzovať nadbytočné kilogramy obéznym ľuďom, neskôr vo vlastnej show Losing it with Jillian a objavila sa v talk show The Doctors. Jillian sa netají ani svojou bisexualitou, má 2 adoptované deti, ktoré vychováva pravdepodobne so svojou partnerkou. V dnešnej dobe už vydala 6 kníh a to: 


Natočila až 20 cvičebných DVD:
Get Fit & Fab (December 2006)
Jillian Michaels Ripped in 30 (Marec  2011)
Kickbox Fastfix (Marec 2012)
Jillian Michaels Killer Abs (September 4, 2012)

Vydala tiež 4 videohry, 2 pre Nintendo Wii a 2 pre X-box Kinect. Cvičenie tak môže byť ešte väčšia zábava. 

Jillian má ako trénerka s niekoľkými certifikátmi dokonalú postavu, no nie vždy tomu bolo tak. Vo svojich 12 rokoch merala iba 150cm a vážila až 79kg. To všetko sa začalo meniť už keď mala vtedy ešte dospievajúca Jill 14 rokov, vtedy ju mama zapísala na krúžok bojového umenia. V 17 rokoch začala pracovať ako osobná trénerka. 

Takto vyzerá teraz...



Zostrih účinkovania Jillian v show The Biggest Loser. Je tvrdá a neľútostná, ale za tie výsledky to stojí! 

Ja osobne vnímam Jillian ako veľký vzor, rada cvičím a kombinujem jej workouty. Páči sa mi to nasadenie, motivácia a samozrejme výsledok! A na záver: 
Cvičili ste už s Jillian? Aký je váš názor na ňu? Pozorujete výsledky? :-) 

6 komentárov:

  1. Ahojky, Jill cvičím. Teď mám odcvičeno Shred in 30 days a teď jedu Ripped in 30. Změny jsem zatím nepozorovala :o/. Ale to bude tím, že mám zničený organismus od různých diet a taky neshazuji velký počet kilo ale jenom kilo nebo dvě, takže to jde hooodně pomalu. Není to vidět ani na váze ani na centimetru, já to ale cítím, že jsem pevnější :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná, měla bych taky začít cvičit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, aj ja cvicim Jillian... 30 day Shred uz mam za sebou, teraz pokracujem s Ripped in 30.. Je to super, lebo len 30 minut denne a je to super.. viac casu ani nemam :D Ale neviem, s cim dalej pokracovat, ked skoncim tento Ripped... Vies poradit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som pokračovala po Rippedu s Body Revolution. A gratulujem, že si zdolala Shred a ideš ďalej, určite už vidíš aj výsledky :-) Možno ti nebude BR vyhovovať, tak skús iné videá od Jill, alebo iných "trénerov", každému vyhovuje niečo iné, ja som ale bola spokojná s BR. Môžeš ich aj kombonovať, je to na tebe. Prajem ešte veľa úspechov!

      Odstrániť
    2. Dakujem, prave nad Body revolution som rozmyslala, len som nemohla zohnat videa... :/

      Odstrániť